Klanttevredenheidsonderzoek 2019

Zou je ons willen helpen om onze dienstverlening te verbeteren? Wat vind je bijvoorbeeld van de kwaliteit van je cursus/activiteit? Hoe is je contact met de docent/begeleider? Ben je tevreden met onze faciliteiten? Nog suggesties voor onze horeca? We horen het heel graag van je: https://nl.surveymonkey.com/r/CKC-KTV-1-DEEL

Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten en kan anoniem. Als dank verloten wij 3 waardebonnen van €50,- onder alle ‘invullers’.

Meer informatie over het klanttevredenheidsonderzoek 2019
Om onze dienstverlening te verbeteren voeren wij o.a. één keer per twee jaar een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek uit onder alle deelnemers/cursisten van ons cultureel netwerk, CKC & partners. Naar aanleiding van het onderzoek uit 2017 worden de kleedruimtes en toiletten vaker schoon gemaakt, is er meer personeel bij de receptie op drukke momenten en hebben wij aanpassingen gedaan om de veiligheid in en rondom het gebouw te verbeteren.

Black background overlay

Je aanmelding is succesvol verstuurd.
Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail.